zondag 11 november 2012

Tracklist Bendeboue Blues 240 - My Downhome Blues dim 11 nov 2012
Also on the radio Saint Affrique
01 - Clarence Edwards - Highway 61 - I Looked Down That Railroad (Till My Eyes Got Red And Sore) - Last Call - 1996
02 - Carence Edwards - She's Fine She's Mine - I Looked Down That Railroad (Till My Eyes Got Red And Sore) - Last Call - 1996
03 - Clarence Edwards - Rocky Mountains - Swamps The Word - Red Lightning Ltd - 1999
04 - Country Jim Bledsoe - One Thing My Baby Likes - 'That's What They Want' Jook Joint Blues - JSP
05 - Little Sonny - Stretchin' Out - Blues With A Feeling[1972] - Sequel[UK] - 1996
06 - Clarence Edwards - High Heel Sneakers - Swamps The Word - Red Lightning Ltd - 1999
07 - Clarence Edwards - Someone Else Bin Steppin' In - I Looked Down That Railroad (Till My Eyes Got Red And Sore) - Last Call - 1996
08 - Clarence Edwards - I Miss You So -  - I Looked Down That Railroad (Till My Eyes Got Red And Sore) - Last Call - 1996
09 - Dusty Brown - Well You Know I Love You - Chicago The Blues Yesterday Vol 1 - Autoproduction
10 - Dusty Brown - Will You Forgive Me - Chicago The Blues Yesterday Vol 1 - Autoproduction

Thanks To Gerard Herzaft for his great work on this one

11 - Dusty Brown - He Don't Love You - Chicago The Blues Yesterday Vol 1 - Autoproduction
12 - Hayes Ware - Ride High - Chicago The Blues Yesterday Vol 1 - Autoproduction
13 - Clarene Edwards - Born With The Blues - Swamps The Word - Red Lightning Ltd - 1999
14 - Silas Hogan - Everybody Needs Somebody - So Long Blues [Excello] - ACE - 2002
15 - Arthur Guitar Kelley - Good Morning Heartache - Louisiana Swamp Blues Vol 6 - Wolf - 1992

Geen opmerkingen: